Оплата та доставка

Умови оплати

Після отримання вашого замовлення та перевірки наявності товарів проводиться 100% передоплата згідно з умовами підписаного договору про поставку товарів на розрахунковий рахунок ФОП/ТОВ.

Умови доставки посилки «Нова пошта»

Відправка здійснюється у всі міста України (список міст в яких працює Нова Пошта можна подивитись на офіційному сайті або проконсультуватися з нашим менеджером)
Відправка наявного на складі товару здійснюється в день отримання оплати, якщо вона надійшла до 14:00 поточного дня або в наступний робочий день.
Доставка Новою Поштою протягом 1-3 робочих днів (згідно з тарифами перевізника).
Оплата доставки перевізнику проводиться за рахунок Отримувача.

Умови повернення та обміну

Повернення (обмін) товару можливе тільки при наявності фактичного виробничого браку. Заявка на факт браку має надійти у Компанію не пізніше ніж за 1 місяць (30 календарних днів) з фактичної дати відвантаження товару (відповідно до видаткової накладної). 
ВАЖЛИВО. Якщо за період з дати видаткової накладної до дати повернення товару пройшло більше ніж 14 днів і Компанія провела переоцінку товару (підвищення цін), то у випадку обміну Партнер зобов’язаний доплатити різницю між ціною вказаною у накладній та встановленою на дату обміну.

Для повернення (обміну) товару необхідно:

1. Надати менеджеру фото або відео-підтвердження браку на товарі;
2. Заповнити акт* повернення товару (надає менеджер Компанії по запиту);
3. Отримати підтвердження від Компанії на повернення товару;
4. Повернути товар на адресу* Компанії;
5. Повернення бракованого товару відбувається за рахунок Компанії.
*(надає менеджер Компанії по запиту)